بالاتر از ۲ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد اهل سنت فعال است

بالاتر از ۲ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد اهل سنت فعال است

جاوید شو: معاون سامان دهی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از فعالیت 2 هزار و 148 کانون در مساجد اهل سنت آگاهی داد.


به گزارش جاوید شو به نقل از خبرگزاری ایرنا از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور محمدتقی محمدیان با اشاره به برگزاری «رویداد توانمندسازی مدیران کانون های مساجد اهل سنت کشور» اظهار داشت: تعداد کانون های فرهنگی هنری فعال در مساجد اهل سنت کشور به ۲ هزار و ۱۴۸ کانون می رسد که این ظرفیت، ضرورت هم افزایی و برنامه ریزی متمرکز برای فعالیت بیشتر آنها را بیشتر می کند و با عنایت به شرایط اجتماعی و فرهنگی هر منطقه، برنامه ریزی مشخصی برای این کانون ها وجود دارد.
وی اضافه کرد: تقویت کارهای تشکیلاتی بین کانون های مساجد اهل سنت و توانمندسازی مدیران و ارکان آن از اهداف اصلی برگزاری این رویداد هستند که در این جهت از برخی مدیران ممتاز کانون ها در مساجد اهل سنت تقدیر و تشکر به عمل می آید.


محمدیان افزود: البته قدردانی از برخی چهره های افتخارآفرین اهل سنت مانند یاسین خسروی که موفق به کسب مدال طلا در مسابقات پارالمپیک پاریس شد، در دستورکار این رویداد قرار دارد. گرامی داشت یاد و خاطره شهید عبدالواحد ریگی، امام جمعه وقت اهل سنت مسجد جامع امام حسین (ع) شهرستان خاش و شهید اسماعیل هنیه از دیگر برنامه های این رویداد است.
وی اضافه کرد: در این همایش اشخاصی چون دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و آیت الله عبدالرضا پورذهبی، رییس شورای راهبری اهل سنت کانون های مساجد و نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز حضور خواهند داشت.
به گزارش جاوید شو به نقل از خبرگزاری ایرنا، بالاتر از ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر کشور فعال است، رویداد توانمندسازی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد اهل سنت کشور، روز چهارشنبه -۲۸ شهریور- همزمان با هفته وحدت در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار می گردد.



منبع:

1403/06/27
11:23:14
5.0 / 5
21
تگهای خبر: برنامه , فرهنگ , هنر
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
لینک دوستان جاوید شو
جاوید شو جاوید شو