به روز رسانی چت جی پی تی برای رقابت با خرید آنلاین با گوگل
به گزارش جاوید شو، اوپن ای آی قابلیت های جستجوی وب چت جی پی تی را جهت بهبود خرید آنلاین کاربران با استفاده از سفارش های شخصی سازی شده در رابطه با محصولات به روز رسانی کرد.
به گزارش جاوید شو به نقل از رویترز، این خصوصیت جستجوی هوش مصنوعی مولد مذکور از زمان معرفی در سال قبل بین کاربران بسیار محبوب و به یکی از پرطرفدارترین ابزارها تبدیل گشته است. طبق اعلام شرکت هفته گذشته با این ابزار بیشتر از یک میلیارد جستجو در وب انجام شده است. بروزرسانی مذکور در مدل پیش فرض اوپن ای آی یعنی «جی پی تی ۴o» عرضه شده و برای تمام کاربران چت جی پی تی در سرتاسر جهان دردسترس است. هنگامیکه کاربران سوال های خاصی می پرسند، سفارش های شخصی سازی شده ای در رابطه با محصول در دسته های مختلف از مد، زیبایی، کالاهای خانگی و دستگاه های الکترونیکی دریافت خواهند کرد. این بروزرسانی بدون تبلیغات عرضه می شود و اوپن ای آی از خرید های آنلاینی که با بهره گیری از پلت فرم چت جی پی تی به انجام می رسد، هیچ کمیسیونی دریافت نمی نماید. همینطور نتایج خرید آنلاین به صورت مستقل تعیین می شوند و به متادیتاهای مربوط به منابع طرف ثالث مانند قیمت گذاری، توصیف محصول و نقد ها متکی هستند. اوپن ای آی در حقیقت این اقدام را برای به چالش کشیدن سلطه آلفابت(شرکت مادر گوگل) در جستجو انجام می دهد تا یک جایگزین کاربر محورتر عرضه کند که با نتایج جستجوی گوگل که مملو از آگهی است، متفاوت است.
منبع: javidsho.ir
این پست جاوید شو را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب